söndag 2 maj 2010

Zehra


Dagarna går så fort.

Imorrn blir min lilla Zehra 9 veckor gammal. Vi har hunnit med mycket på så kort tid. Jag har bara haft henne i 5 dagar. Men jag måste erkänna att hon tar min energi, men jag får trösta mig att den kommer säkert tillbaka så fort jag har blivit lite van. Jag har lagt min största tid på lilla Zehra så jag har inte hunnit med så mycket här hemma. Men vi har redan kommit nära varandra. Det är något som jag tycker är guld värt. Just nu så ligger jag i soffan med dator i knä, samtidigt som jag har en sovande Zehra på bröstet. Hon har varit ute och bajsat redan 3 gånger idag. Det var en granne på mitt område som undrade om redan var rumsren. Då fick han som svar att det är hon nästan. Eftersom att när vi är inne så kan det komma nån enstaka kiss men ingen bajs.


Igår var jag och Zehra upp till Dixon och hälsade på. Det är något som uppskattas märker jag. Så vi ska ta oss en lite tripp idag med så de får busa av sig igen. Annars idag så har det varit fullfart, Zehra som sover i sängen är dukig och väcka mig när hon tycker att jag har sovit för mycket. Idag har Zehra även haft drag kamp med gardinen.


Katterna är lite osynliga men i mellanåt så kommer de fram och är lite nyfiken på Zehra. Murre ser väldigt fundersam ut, han ser ut att tänka: Det låter som en hund, men ser ut som en råtta.


Nej nu måste jag umgås med Zehra hon har vaknat till liv nu.


Hej så länge

1 kommentar:

  1. Hon är så söt... hon mycket energi i kroppen.. hur går det att blogga då... ?
    kram maria

    SvaraRadera