söndag 9 maj 2010

Söndag

Idag har jag och Zehra varit och besökt min arbetsplats på Björkängen. Där fick hon träffa både pensionärer och personal. Hon var inte nå blyg av sig, hon ville verkligen visa upp sig där. Jag tror att det var nyttit för henne att få se lite mer än vad hon är van vid. Nu är hon nöjd, ligger och vilar bredvid mig i soffan. Men snart är det slut på friden kan jag tänka mig. Eftersom att hon vill nog säkert hjälpa mig med lite städning.

Senare ikväll ska vi åka upp till min mamma och hälsa på Dixon så de får leka av sig lite. De har inte träffats sedan i fredags. Har tänkt mig att Zehra ska få springa lite lös i ett inhängnat område. Kan nog tänka mig att hon kommer att sova väldigt gott inatt. För det kommer jag att göra.

Zehra sover med mig i sängen. Jag har kommit på att även att hon är så pass liten så tränger hon ut mig i säng nästan. Jag vaknade i morse och såg att jag låg längsmed sängkanten och Zehra låg på andra sidan. Ska försöka att hitta på nått som vi kan göra för att undvika att jag hamnar på golvet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar